BETALNING

Betalning görs via Klarna. Faktura via Klarna är möjligt.

FRAKT

No Brand Bag erbjuder fri standardfrakt för beställningar över 3000 SEK.

Vi skickar med PostNord och fraktpriset är 49 SEK

Alla beställningar skickas inom 0-48 timmar nästkommande vardag. Vanligtvis är leveranstiden 1-2 dagar inom Sverige.

Du kommer att få en leveransbekräftelse tillsammans med en spårningskod när ordern skickas. Vänligen observera att det är ditt ansvar att följa försändelsen och se till att ordern hämtas inom hämtningstiden.

En ej utlöst order kommer att hanteras som en retur och debiteras för retur- och leveransavgifter.

För beställningar inom Sverige skickas försändelsen till din närmaste Postnord service point.

RETURER

Det är viktigt för oss att du är nöjd med ditt köp. Returer kan göras inom 14 dagar från den dagen du tar emot din order. Alla returnerade varor måste vara i nytt, oanvänt skick, med alla lappar och tags fortfarande på och intakta. Vänligen kontakta oss på info@nobrandbag.se för att arrangera byten och returer.

Vänligen notera att alla fraktkostnader i samband med returer betalas av kunden och kommer att dras av från din återbetalning. Returavgiften är 80 SEK

Returer måste skickas med returfraktsedeln som du får av oss. No Brand Bag tar inget ansvar för returer som är gjorda utan ett giltigt spårningsnummer.

Vänligen använd returfraktsedeln som du får av oss vid returärendet. Har du av någon anledning inte mottagit en returfraktsedel eller tappat bort den, kontakta oss på info@nobrandbag.se så får du en ny.

Lämna in ditt paket med returfraktsedeln på närmaste Postnord service point.

FELAKTIGA VAROR

Tillverkningen av våra produkter sker med stor noggrannhet. Om du dock skulle hitta en avvikelse, före eller efter användning, vänligen kontakta oss innan du gör en retur via info@nobrandbag.se och invänta instruktioner. För snabbast möjliga hantering, vänligen beskriv problemet samt inkludera helst foton på detaljer och hela plagget samt information om färg och storlek. 

REKLAMATION

Konsumentköplagen ger dig rätt att reklamera en vara inom tre år, under förutsättning att varan var felaktig vid leveranstillfället och det rör sig om ett produktionsfel. Om du tar emot en vara som det är något fel på vill vi att du så snart som möjligt kontaktar oss via mail, dock senast inom 60 dagar. Maila oss ditt ordernummer med en beskrivning av vad som är fel på varan och hur det uppkom till info@Nobrandbag.se. Bifoga ett par bilder på produkten som visar produkten samt felet i detalj. När vi mottagit ditt mail kommer vi ta ställning till om det rör sig om ett fel på varan och återkomma till dig så snart som möjligt men inte senare än inom 30 dagar från det att vi mottagit ditt mail. Samtliga reklamationer måste godkännas av MASKA innan de skickas tillbaka.

I första hand så lagar vi din vara alternativt ersätter dig med en likvärdig vara.

SÄKERHET OCH INTEGRITET

Alla transaktioner på hemsida hanteras av en säker tredjepart, en betalningsportal online som krypterar dina kortdetaljer på ett säkert sätt. All kundinformation är konfidentiell och kommer inte att delas till någon utanför No Brand Bag.

Om du har några frågor gällande ordrar, betalning, frakter och returer, tveka inte att höra av dig till oss på info@nobrandbag.se eller använd vår chatt.

FÖRETAGSUPPGIFTER

Mail: info@nobrandbag.se
Postadress:Strindbergsgatan 44, 11531, Stockholm, Sverige
Registrerad företagsadress:Strindbergsgatan 44, 11531, Stockholm, Sverige
Organisationsnummer: 850817-5554
Momsnummer: SE8508175554